.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین یادواره شهدای رسانه استانی در صداوسیمای مرکز مازندران
شمال نیوز: مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استانی با محوریت شهیدان لقمانی و تبریزی و 52 شهید منتسب به همکاران صدا و سیمای شبکه تبرستاندر هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، بهرام حمیدی با تبریک هفته بسیج ، این ایام را فرصتی دانست تا عملکرد و اثرگذاری فعالیتهای بسیج در عرصه های مختلف در سطح جامعه معرفی و به معرض نمایش عموم جامعه قرار داده شود.

وی افزود : حیثیت ، استقلال ، حفظ تمامیت ارضی  و هستی و وجود ما مرهون دلاوریها و رشادتهای شهدای بزرگوار می باشد و هر چه داریم به برکت خون شهداست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران یاد آور شد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره 10400 شهید استان ، اولین یادواره شهدای رسانه با محوریت شهیدان لقمانی و تبریزی و 52 شهید منتسب به همکاران صدا و سیمای شبکه تبرستان در روز پنج شنبه هفتم آذرماه ساعت 8 صبح در مجتمع فرهنگی بلال صدا و سیمای مازندران برگزار می شود.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1392
سلام درودخدا به برادرعزیز بزرگوار جناب آقای دارابی فرمانده محترم که این یادواره شهدا رابرگزار می نماید امیدوارم باتمام توان درراه حفظ خون شهدا ثابت قدم باشیدالحق که جانشین شایسته فرماند ه سابق می باشید امیدوارم که خداواندبزرگ شما رادراین راه کمک نماید ارتمندشما ر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.